Eko..

image55

Dåligt med update här, I know men på senare tid har jag samlat vuxenpoäng på körskolan och teorikurs. Den, och skolan, tog upp hela min förra vecka. De timmar jag inte pluggar ger jag till Kristofer. Jag är fullkomligt gaaalen i den mannen! Därfår är det hans nuna som nu får pryda min blogg en tid framöver. Misströsta inte, jag tar tag i det här när jag har gjort mina måsten.

ps. Josse och Ewe, ni vet inte ännu, men den dagen ni blir 18 kommer ni att förstå, det är sååå krävande att vara vuxen. ;D ds.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha! Är det så illa? :D Jag som redan längtar dit! Kanske lika bra jag njuter av tiden som barn :)
puss på dig!

2008-04-07 @ 21:40:37
URL: http://josephinelofborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0