En snabbis..

okej, ett snabbt inlägg hinner jag kanske med såhär innan det sista i spanskaboken. Tittar ni på So you think you can dance? Jag gjorde det precis, Andrea från Sverige, (blonda, söta tjejen  för er som inte vet) kom ju med. Sånt ät alltid kul, hon går samma linje som jag på Risbergska, så jag dansar vanligvis tillsammans med henne. Det gör ju det hela lite roligare att titta på :)

Efter första dagen efter att Kristofer åkt iväg till Rom får jag då och då tankar om att "jomen vad fasen, det här går ju jättebra, han har ju varit borta ett tag nu, jag klarar mig!"

...tills jag kommer på att det gått en dag, en dag.

Ska försöka hinna meed bloggvärlden i veckan.
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0