Kalas!

En kalaskväll var precis vad det blev igår. Vi öppnade upp hos Ebba, i hennes bautahus, hennes rum tänker jag inte ens ge några kommentarer om! Jösses! Vi fixade med lakanet och örngottet som vi köpt till Hevi, skrev Grattis, Grattis 18 år! osv.. Sen alla namnen på, sen drack vi våra drinkar och snackade vårt skit fram tills klockan blev åtta och det var dags att ta bussen till Lillån, Åkervägen. Jag, Emma och matilda kröp in i lakanet och spände upp det så att Hevi (och alla andra 100 miljoner pers) kunde se allt det fina som stod skrivet på. Hurra, hurra & Ja-må-hon-leva, jag var tokglad och lyckligt berusad av all uppståndelsesen, trivdes som fisken! 
Sen flöt kvällen på i vanlig ordning, några dansade arslet av sig till Sean Pauls gamla goda dängor som alla glatt trallade med  (one of them right here..i, andra styrde lekar så som "den lilla rosa kaninen" - alltid en klassiker, och jag var visst med på ett hörn där med. Någon tredje låg tyvärr och spydde så småningom, och på den listan fanns Askerlund inte med.

Kvällen var verkligen helhärlig, så mycket trevligt folk, alla var goa och glada.
Tack Hevi för en jättetrevlig kväll gums<3



Imorse fortsatte myseriet, vakande upp bredvid baby av att Hevi och julia kom in, haha :) Solen sken och vi käkade bamsefrukost i solen på altanen. Vid 12 åkte jag och K hem till Nora igen. Tog en bild av honom när vi satt och väntade vid vägkanten.

image70

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0