Ledighet

Fyra lektioner idag, alla fyra består av eget arbete. Dvs. ledig dag. Eftersom gårdagen för min del bestod av ett hål mellan 9.30 och 15.00 så dödade jag tiden med att jobba på historiauppsatsen ang. klosterväsendet som ska vara klar nästa torsdag. Fem timmars skrivande gynnade sig, idag kan jag stanna hemma, ska bara in en snabbis och lämna in ett utkast senast kl 16.00 innan dansen.

Dagarna rullar på, nu är det bara en vecka kvar innan baby är hemma där han hör hemma igen! Ikväll sitter jag bänkad framför So you yhink you can dance, Andrea är nervös. So am I!  Imorn bär det av till Emelie för myskväll.

Nu ska jag ut och plomenera med mammut.
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0