Pics it is!

Här kommer lite bilder över internatet och mitt rum.



Kan kanske börja med att läska med poolerna vi har. Huset i bakgrunden är ett av husen där elevrummen finns, det tillhör internatet.



Vrider man blicken aningen till vänster ser det ut såhär. Det är matsalen och övervåningen är sällskapsrum där jag för tillfället sitter tillsammans med en hel hög andra nördar som alla mailar, bloggar och chattar.





Elevrummen. Utsidorna är ju jättafina med murgröna på!
Både jag, Emma, Lovisa och Sara Andersson bor i det längst bort, det är gamla lärarrum och faktiskt både större och finare än de "vanliga". Plus på det!



"Korridorerna" på Internatet. Mycket mysigt med växter och gröda :)
Kan tänka mig att det kommer kännas väldigt exotiskt när värmen kommer senare. (hoppas snaaaart!!)

Nu hinns det inte med mer. Projektarbetslektion om 10 min. Rummet får ni se en annan gång.
Hoppas allt ät bra hemma i Sverige. <3

Jag saknar er.


Kommentarer
Postat av: Evyyy

Åh vad härligt det ser ut, är det säkert att det inte är en charterresa du har åkt på!? ;) PUSS, saknar dig <3

2008-08-29 @ 14:34:27
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Dad

Respect, you are there. Har du en officiell adress så ska jag skicka "hårt bröd" Tänker på dig! /Dad

2008-08-29 @ 22:19:35
Postat av: Martina

Inte helt fel med en palm på bakgården :D poolen är ju inte direkt ett minus den heller ;)

2008-08-30 @ 00:16:21
URL: http://martinadanielsson.blogg.se/
Postat av: Moa L

ååh det ser jättemysigt ut! puss gullet

2008-08-30 @ 10:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0