Travelfever!

Herregud, det är kvällen innan avresa och magen känns redigt nervig. Känns inte som om jag kommer få en blunds sömn inatt. Dagen har ägnats åt diverse "hejdå" som jag förtvivlat förändrar till en massa "vi ses snart"!
Packningen är näst intill klar, och golvet syns i mitt rum igen. Mitt rum som imorgon kan vara sista gången jag ser, säljer vi huset är det någons annans  till jul. Fruktansvärt konstigt att tänka så.



"Var rädd om dig" är det alla säger, det värmer och känns bra i kroppen. Dessutom känns det som om jag fakiskt kommer att vara försiktig och inte riskera några skrämmande äventyr. Som mormor alltid sa, "Du är en så förståndig flicka Sara" -känns som om de orden stämmer, jag är klok och förståndig.

Mamma, Kristofer, Evylyn, Emelie, Mormor i himlen och alla ni andra - jag ska vara försiktig.
 
Ni har mitt ord
Och all min kärlek

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Bra att du är klok och förståndig. Men missa inte alla häftiga äventyr. Det är de du kommer ha kvar resten av livet! Våga! men med måtta förstås ;)

Puss och Kram vi hörs på mejl.

2008-08-25 @ 09:01:28
Postat av: Evyyy

Jag räknar dagarna <3

2008-08-25 @ 17:58:19
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0