Alla hjärtans dag

Gårdagen började hysteriskt mysigt. Klockan var 06.40, jag var  i badrummet när jag hörde att någon kom in i huset. Först blev jag livrädd, vem tusan kommer nu?!! När jag tog mod till mig och gick ut för att kolla vem det var så var vardagsrummet tomt, köket likaså..

..men på sängen i mitt rum satt K med blommor i handen. Han hade gått upp klockan sex för att hinna upp till mig med en ros innan han åkte till skolan.  Det är sånt som gör dagarna så himla bra. Och mig så himla glad och varm i magen :)

Han är snällast i välden min älskling <3

På eftermiddagen åkte jag ut till Ghyttorp och gjorde fint. Tände ljus och fyllde badkaret med bubbelbad. När K sen kom dit överraskade jag honom med bad och lite annat :) Vi lagade mat som blev himla god.
Det var en bra alla hjärtans dag. image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0