Åter en helg.

Äntligen, efter en veckas slit, och med ytterligare en kommande är helgen mer än välkommen och välförtjänt. Igår unnade jag mig slappa, degeri och att absolut inte göra någonting alls! Meningen var att jag och K skulle vara barnvakter till broret A, eftersom det var päronkalas i Jörnboås. Men när pappa kom hem med feber ställde de in och vi jag flydde hem till K där vi hade en mysig kväll med film och snacks framför Tvn.

Hann faktiskt med en sväng till badhuset med mamma och W också. Simmade några längder och kände verkligen att det var alldeles för länge sen jag använde de muskelgrupperna. Men sportlovet närmar sig med stormfart och nu är det spikat, stannar jag hemma medans resterande av Sundsbergsvägen 7 sticker till Jämtland ska jag och K ha träningsvecka! Vi ska slita och ligga i.  Wish me luck!

Nu kom vi precis ur duschen och ska nog inte göra så mycket alls en stund. Såsmåningom ska jag börja ta mig hemåt och kanske titta lite i matteboken... det var ju det där med betygen ni vet..

Vad gjorde ni igårkväll?

Puss
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0