Dagens garv, missa inte!

Bakgrund för icke fd. Bornsbarn:
När jag var liten gick jag på Borns Friskola. Där fanns även en kille vid namn mr X, mr Xvar "känd" för att gå klädd i fleecetröjor, gummistövlar och vara ganska allmänt ovårdad. Under hans maxkarriär visste alla även att han åt hela 21 köttbullar de dagar det serverades. Jag glömmer aldrig den dagen då vi gick i 6an och var först ner till matis , halvvägs ner hör vi 3-4an komma bakom oss.. Min kära vän Evylyn skriker i högan sky; "SPRING SAAARA; MR.X Koooooommmer"!!!
Vidare information om mr.x är att hans far sedan länga byggt en båt som de ska segla jorden runt med.

Idag åkte jag och denna mr.x samma buss hem från Örebro. Jag ropade bak i bussen där han satt och frågade hur det gick med båtbygget.. Han såg fruktansvärt skräckslagen ut och frågade vem i all världen jag var?!
Efter en utläggning om att "hejjaghetersara, gickpåborn, duvet Evylyn, granhäcken, köttbullar, du, Gutta.osv.osv.osv..." fattade han fortfarande ingenting.

Jag gav upp.

I sandbacken gick mr.X av och jag kunde inte låta bli att kläcka ur mig "Lycka till med Frida"
Jag fick en förfärad blick och ännu ett "WHAT?!!, hur vet du?!!"

Därmed lämnade våran mr. X bussen 302 och åkte nog hem till sin far och båten.

Den här Frida nu då..?
Jo, jag kan berätta att jag såg henne och mr.X gulla tillsammans på stan idag.
Frida Ekendahl.

Därmed har vi dagens skvaller oxå!

Godnatt mina vänner

Ska tilläggas att för att få ut maxgarv att detta ska man inte bara vara Norabo utan oxå fd. Bornsbarn.
Kan tänka mig att en viss Evylyn Pettersson ler en aning för sig själv precis nu..
<3

Kommentarer
Postat av: Evylyn

HAHAHAHHAHA åh helvete!! hahahaha jag kan inte sluta skratta! :D:D:D:D: haha stackarn, han har verkligen förträngt oss och vilka vi är!! :D

PUSS PÅ DIG SARA, är glad att du är tillbaka här på nätet

2008-02-04 @ 21:26:59
URL: http://evylynpettersson.blogg.se
Postat av: Emma Gunnarsson

Hahahah! Jag har allt också träffat den där "mr. X" på stan i örebro. Han kännde inte igen mig heller, tack och lov :D Hoppas ni kommer ihåg varför han slutade i born också ;)

2008-02-06 @ 20:59:09
Postat av: Emma Gunnarsson

Hahahah! Jag har allt också träffat den där "mr. X" på stan i örebro. Han kännde inte igen mig heller, tack och lov :D Hoppas ni kommer ihåg varför han slutade i born också ;)

2008-02-06 @ 20:59:30
Postat av: Carro

HAHAHHAH!! ojoj, inte för jag gick i born så länge, men jag vet ändå vem det är när du bara säger fleecetröjor och gummistövlar, för jag menar , det finns väl bara en som hade det där ? ;)

2008-02-21 @ 13:27:56
URL: http://carrowpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0