Helgen i stora drag

Fredag - se tidigare inlägg...

Lördag - Vaknade hos K, kilade över till Evylyn vid tvåtiden eftersom älskling "skulle till Ludde" vilket visade sig i själva verket vara helt andra saker, nämligen hemligheter inför alla hjärtans dag! Ihhh!! Den dagen kan vara den mysigaste på hela året, den är iallafall helt klart nominerad! Påskafton är gos oxå förstås:) Nu är jag iallafall alldeles mysig i magen av kärlek och kan inte sluta fundera på vad K kan ha hittat på! Han vägrar tala om det, inte så konstigt iof eftersom jag har mina egna hemligheter till Torsdag! ;)

Lördag kväll - Från början var väl tanken någon slags lugn hemmakväll med film och godsaker. Men planerna styrdes om illa kvickt när T ringde. Jag, Ewe, Cc och Thom hamnade på någon fest på Hertig Karls Allé, stannade där ett tag, lekte lekar och spelade gitarr. Sen var det dags att strutta vidare i natten, tog bussen hem till Nora och vidare till Thony och Linda eftersom Mårten dragit dit oss. Där var det mycket trevligt folk och lekarna fortsatte sin glada gång ;) En timme senare eller två trillade vi in hos Blom's. Norafester har alltid mycket folk, det gäller bara att hitta rätt näste och det kan jag lova att vi gjorde, det var proppat, alla var där! Vilket var trevligt, jag är inte den som klagar på sociala tillställningar med mycket kropp och folk!

Cyklade hem under natten och saknade K när jag kröp ner i min då alldeles för stora och kalla säng.
Jag hann iallafall träffa honom lite under kvällen, tack älskling<3



Söndag - Vaknade, hjälpte mamma i ladan en stund, cyklade ner med Ewes cykel igen, hälsade på Kristofer, hem, käka och nu sitter jag här, ska nog byta till plugg snart.
Ikväll kommer han hit, då ska vi mysa^^

image10
Ewe och spenderade lördagen ute på rövarstråk.
Du får mig alltid att må så bra darling<3

                                             
                                                                 image9
      Att vakna bredvid dig kan vara det bästa som finns!




image8
Den helgen tackar jag för.
Nu väntar en ny vecka, sista innan lovet! :D

It's like honey to be with you
You know, sugar is never ever so sweet as honey
And I'm dying for you, cryin' for you, I adore you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0