Helgen i stort

Då fredagens lektioner i skolan inte ansågs väsentliga tog jag och Kristofer oss friheten till lov en dag tidigare vilket gjorde att detta varit en långhelg. Essän som vi skrev i 2,5 timme om kalla kriget i Torsdags gick jättebra. Mitten kan  ha varit aningen luddig med början och slutet är det som man ska lägga mest vikt på enlit lärarna. Och min början var bra, för at´t inte tala om slutet, enastående ;) haha.

Fredag blev slapp fram till eftermiddagen då vi kom hem från Ghyttorp. Steg innanför dörren till mitt rum och tackade mig själv innerligt att jag röjt lite inna jag åkte hemifrån i torsdags! Jag speedade om, käkade och hann med 18.54-bussen till Örebro med Kristofer. Ett gäng från RMS har fyllt 18 ganska nyligen och det vankades gallej. Kom hem ganska tidigt, vilket var förvånandsvärt skönt. Innan vi gick och lade oss satt vi ensamma i köket som var mörkbelagt runt tolvsnåret och mumsade på fruktsallad och yoghurt.

Så små saker,
gör livet så betydligt.

Igår var jag med Ewa-Lena en stund, det var mys :) Hon skulle på lagfest på kvällen så jag hängde med en viss Norén. Vilket var ett bra tag sen. Vi kollade på OC, käkade fruktsallad, glass och snackade massa skit och minnen från 7-,8-,9A och Simon Sandegren, haha.

Dagen idag blev en tränings/slappardag. var ute och löpte en sväng, tränade lite och kollade på film med lillebror. Snart kommer morfar, käk serveras och senare kilar jag nog till Kristofer :)
Klockan 21.00 är det ju Walander mina vänner. Missa inte!

Hej från mig .
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0