Heloo, hello. helloo!

Nice och ganska konstig beskriver nog gårdagskvällen bäst.
Kom till Ewe vid sjusnåret, trampade till Sundin, Niclas och Fester ett par timmar senare för att inse att de var alldeles för mycket datanördar för att vi skulle stanna någon längre stund. Nästa stopp var Mårten Linder. Där var det trevligt, vi tittade i gamla skolkataloger från 93-94 (!!) och skrattade åt att Wille Khil var en riktig liten tjockis, haha :) Men timmarna tickade iväg och jag började känna mig som tredje jhulet vilket gjorde att jag tog min flykt hos Kristofer där det var väldigt nice och gosigt :)

Ewe i sin tur hade det nog inte så tokigt hon heller att dömma på ansiktsuttrycket när vo åter möttes upp strax efter två och sen kilade upp och la oss i sängen, fnissande och pirrigt berättandes om alla diverse detaljer.

Ibland är det bra mysigt att vara larvigt flickfjollig :)

Kommentarer
Postat av: Evylyn

hahah!! (L)

2008-02-24 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0