Myskläder

Ruskig dag igår, vädret menar jag. Den började ju så fint med mängder av snö. Jag var tom ute en prommis med mamms och Hälga i skogen. Men sen kröp graderna närmare plus och all snö blev plask.

Vi var och firade morfar som fyller 87 bast på eftermiddagen, det var mysigt, inget speciellt men mycket trevligt :) Vid halv sju traskade jag över ängarna mot Kristofer. Skorna blev dyngsura, kroppen genomfrusen och axlarna helt mosade av den tunga väskan. Men älskling var söt och gav mig nya strumpor och te när vi kom hem till honom. Sen unnade jag mig lite lyx, och det var inte frågan om någon glass i Take-away mugg eller  juicyoverall här inte! Inte ens någon specialdildo i megasize driven av fyra lesbiska dvärjar. 
Nej, för våran del var det mjukisbyxor, en stor T-shirt och Walander som gjorde söndagskvällen.

Det duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0