Skolarbeten

Gó kväll allihopa!
Lite dåligt med uppdatering här de senaste dagarna, kommer kanske att blir aningen torrbelagt ett tag framöver, iallafall fram till helgen. I need to take some responsibility! För en gångs skull....

Att tänka "Plugg" påvägen hem, att planera in matteboken en timme om dagen, att verkligen bestämma att NU ska jag läsa glosor....
....men att sen låta det falla över och bli fast framför bloggen, bilddagboken och msn, (oftast samtidigt!)

Det är ofta så mina dagar ser ut. Men nu har jag ändrat mig, se det som ett försenat nyårslöfte. SKÄRPNING!
Och min första dag har gått bra, jobbade stenhårt med andragradsfunktioner, potenser och alltvaddetnuheter i 3 hela timmar!

Duktig Sara.

Kom igen ni oxå! Betygen är vad vi kommer att behöva i framtiden. Det är NU man ska vika tid till skolan, vi är på slutspurten av alla våra år i skolbänken mina vännner! Keep Going!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0