Tillbaka in i vardagens ruscher!

Lång dag. Vaknade imorse och kände direkt att skolan inte lockade, men K sussade bredvid mig vilket gav mig hopp om livet. Ett djupt andetag och sen upp ur varma lakan.

Efter en dag fylld med Idrott, Spanska, Naturkunskap och Dans mötte jag älskling på stan en timme innan det var dags för ytterligare ett danspass. Vi knallade på stan och köpte youghurt på ICA. Jag har sagt det förr men säger det ingen.. de där småsakerna, mh! <3

När jag kom hem var mamma söt och gjorde månadens godaste omelett till mig. Till det blev det en kopp te och naturkunskap. Ganska mysigt för att vara pluggkväll, fick dock offta veckans avsnitt av Anna Phil vilket gjorde mig ont när jag har två bröder som satt och glatt berättade för mig hur himla spännande och ruggugt bra det var!

Nu väntar sängen, dans imorn och sen en vecka fylld av to do.

- Naturkunskapsprov på fredag
-En hel del spanskaplugg inför kommande prov
-Komplettering till en svenskarapport
-En modern dans som ska korigraferas klart (!)
-Dans
-Engelskabok som ska läsas samt läras
-Dans
-HELG! kryddat med älskling och gallej.

Det är jag värd.

Så om det är ekar här i veckan...
På återseende!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0