Vårstädning och motion

Igår var den exakt en månad kvar tills artonårsdagen, ihh, tiden går fort och jag börjar bli lite smått uppspelt! Såhär på vårkanten är det alltid lika mysigt att se fram emot ett nytt år. Det är lite för mig som nyårsafton kanske är för andra, man lovar sig själv saker och ting, mår underbart och lämnar allt gammalt bakom sig. Att mamma sen dessutom har tvättat sönder (tror jag iallafall)min favorit-partytopp och Kezo (en hund) ska få ytterligare en chans att para sig med Hälga (från rätt håll!) vilket isåfall, om hon sen får valpar gör att vi inte åker till Kroatien i sommar gör mig lite smått nervös för vad kommande sommar kan komma att bjuda på. Men hey! Inget ont som inte har nått gott med sig, eller vad säger ni?

Fredag idag då. Ska ta tag och göra ett vårstäderi i mitt rum, ("före/efter"-bilder kommer senare tänkte jag) om ni vill se dvs ;) Annars består denna fredag utav en löparrunda i skogen, skrivning av jobbansökan och en kväll/natt med Stoffe för min del. Hinner jag med allt detta, och det blir bra låter det som en riktigt bra start på lovets sista dag. Imorn är det ju trots allt vanlig helg.

Hoppas eran dag blir bra mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0