Ett steg på vägen tillsammans med visa ord.

Break the rules
Forgive quickly
Kiss slowly
Love truly
Laugh uncontrollably
And never regret anything, that made you smile.
_____________________________________
_____________________________________________________

Ett steg närmare det lilla rosa platskortet.
Igår var en mycket bra dag. Teorin fixade jag med 59 rätt i potten, trodde dock ett tag att läget var spolat för mig. Rutan om att endast 10 minuter återstod dök upp när jag hade flera frågor kvar. Jag kände hur paniken kom smygande och gav blanka tusan i teorin jag gått in med från början, att läsa igenom varje fråga noggrant och kolla flera gånger extra så att ingenting var missförstått. De sista klickade jag i av bara farten, flera stycken kändes osäkra och jag övertalade mig själv mer och mer att "bättre lycka nästa gång Sara, det här går aldrig" Klickade på "Rätta" utan att överhuvudtaget reflektera över att det var nu det gällde. När de gröna bokstaverna sen stod där och tillsammans stavade GODKÄNT satt jag kvar i flera minuter, vilade huvudet i händerna, pustade ut och älskade mig själv.

Dagen fortsatte på bästa sätt och jag njuter av varje stund den känslan ger mig.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Grattis my friend! :D

2008-07-08 @ 21:52:59
URL: http://josephinelofborg.blogg.se/
Postat av: Isak

Grattis sara! Jättekul verkligen! :D

2008-07-08 @ 23:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0