Renovering

Lägenheten är på god väg, både bastun och badtunnan står på plats och han jobbar på min far. Duktig som han är!
Var och målade på "lillladan" idag, passade på att kika in och ta några bilder från min kommande och blivande egna lilla perfekta lya!

,
Detta är badtrummet, den lilla upphöjningen är platsen för toaletten, den lite större, inte lika höga häjningen kommer bli handfat och spegelvägg.


Portalen in till Vardagsrummet, är den inte fin så säg? :)


Portalen från andra sidan, in till hallen och toa.


Och så vardagsrummet! Dessutom kan man skympa pelarna som kommer skilja av mitt sovrum sen :)


Håller även på med renovering här på bloggen. Trixar och fixar, försöker få det att bli nått som skulle kunna gå hand i hand med afrika sen när jag åker dit, då slipper jag ju ändra det då ;) För ni vet att det är här jag kommer skriva det mesta om lejon, negrer och Mombasa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0