Sista minuten

Familjen ska till Danmark över helgen och jag har huset för mig själv!

"Vem har tagit mina skor"?!
"Packade ni ner handdukar killar"?
"Men nej,nej,nej"!! "Väskorna ska in i bilen"? "Och det är pappas bli vi ska ha"
 
"Men Ari, ring det där nu då"!
"Ja, jag SKA, ta det lungt"
"Jag är lugn"!

"Mamma, mina foppatofflor, packade du ner dem"?
"William och Anton, kan ni kissa Hälga"?
"Sara, kan du ta köket"?
_______________________________
_______________________________________

Jadå mamma, för ens gångs skull kan jag faktiaskt ta köket, med glädje.
Jag fullkomligt njuter av att inte vara delaktig i all denna stress, irritation och nerpackade badkläder den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0