Work to do

Funderade på att lägga ner det här ett tag. Eller, jag tom. la nog ner det ett tag. Men ibland blir man sugen så nu tog jag mig i kragen och gjorde den där flytten som krävdes iallafall..

Hela helgen har det varit Noradagarna, och hela helgen har jag jobbat. Glassat, strösslat och gräddat, bett om pengar och mitt leende har nog lurat hundratals människor under dessa solskensstekta dagar. Hellre hade jag legat längst fram på båten, jag ska inte förneka det.  Inte heller ska jag förneka något av vad som har hänt, eller vad det egentligen är jag vill. Det har jag insett. Och det både står och jobbar jag för.

Nått annat jag jobbar för är körkortet, dock under en lite längre period än från början önskat. Kenya blir inte bara en paus i vardagen, utan även en paus i körkortsprocessen. Men det ordnar sig, jag vill ha den där plastbiten, jag vill att det ska stå mitt egna Anna Sara Maria Askerlund på den, och jag kommer att fixa det. Precis som allt annat.

Men som sagt, one step each day. My first tomorrow.





Keep in touch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0