Ashley and Mary-Kate

Jag är medveten om att detta är ett söndertjatat ämne. På samma sätt som jag är medveten om att tvillingarna Olsen är människor tjejer har som idoler i 5an. Men! Ni kan inget annar än hålla med om att de, i nio fall av tio, alltid lyckas pricka kläderna rätt! Jag tycker själv att Ashley är snäppet vassare än M-K men det är nog en smaksak.
Ta själva en titt och fundera över vad ni tycker.

image46
Ashley  i svart, M-K i den grå/beiga koftan som faktiskt l
iknar den som så många köpte på Gina Tricot i höstas.


image47
Ashley aningen blondare och M-K i solbrillor.

image48
Här har Ashley lyckats med en precis vad jag skulle kalla "Sara-look" ! Det ser så himla skönt och slappt ur, samtidigt som det är grymt snyggt. Dessutom har jag en oanad kärlek till halsdukar.

image49
Här skulle jag ändå kanske välja M-Ks out-fit (-svarta strumpbyxor)
Hellre lite längder på håret än uppsatt.

Men frågan återstår, vad tycker ni om tvillingarna, och vem är mest vässad när det gäller stilen?


Kommentarer
Postat av: Evylyn

Jag håller med om att ashley klär sig bättre! :)

2008-03-24 @ 17:47:16
URL: http://evylynpettersson.blogg.se
Postat av: Emelie

Härlig look de båda hade på näst sista bilden :P jag vet inte vem som är vem, men hon som är sist/längst bak hade verkligen skööön stil :D

2008-04-01 @ 19:35:56
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0