GossipGirl

GossipGirl har blivit hetaste samtalsämnet på skolan, alla talar om henne/honom (personligen tror jag på en feminim GossipGirl) Alla undrar, snackar och funderar.. vem är det?! Ryktena går.. har fått många på mig som påstått att det skulle vara jag.

I mitt huvud har de flesta namn hunnit snurra, allt ifrån, Linn, Stephie eller Lovisa i sam 3an till Shad, Kajsa eller Frida herself... tom. Jeanette har flygit förbi mina tankar. Alla har sina anledningar till att tas bort från listan över misstänkta. Låt detta bli en hemlighet.


Jag tycker att idéen är strålande, precis vad Risbergska behöver. Hoppas bara att GossipGirl håller sig i kragen och lägger ner med personliga påhopp och kränkningar. Det här kommer till ledningen vilken dag som helst och då är de nog inte sena att anmäla alltihop. Vilket ju vore himla synd.

Keep up the good work!
S

Kommentarer
Postat av: HannaFjellstedt

vad är det för blogg?

2008-03-07 @ 17:11:31
Postat av: CAZZIS

Tror du på spöken? :D

2008-03-07 @ 17:14:07
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: truthwillconquer

gossipgirl är både lång och smal, peppad och graciös, stressad och stenrik. gossipgirl är schizo.

2008-03-07 @ 21:35:55
Postat av: S

Svar till:
HannaFjellsteddt - menar du gossipgirls blogg? Isåfall är adressen risetsgossipgirl.blogg.se

CAZZIS - Jag vet ärligt talat inte om jag tror på spöken, har inte kommit så långt i min personliga åsiktsanalys ännu. Men jag tror att jag tror på någon form av väsen. Tror du på spöken?

2008-03-08 @ 14:55:55
URL: http://Caraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0