Humörsvängningar.

Suck, det blev en dålig dag det här. Från att ha varit planerad till en mycket bra sådan dränktes den i gråväder, besvikelse och stress. Morgonen var dock fin, mysigt att vakna up bredvid K :)
Men huvudvärken han haft från igårkväll höll i sig och utveckaldes dessutom till illamående. Jag var kvar hos honom en stund innan jag kilade över till E. Te, skitsnack och mindre plugg än vad som skulle ha varit behövligt övergick till en innebandymatch för herrlaget som jag dissade efter första 20 minutrarna..

Ingen lust till någonting. Gick hemåt, mötte pappa och A vid badybanan och snodde skjuts hem med dem (Y) Efter lite mat och lite plugg sitter jag nu här.

K mår fortfarande illa och förljer nog inte med till Sälen imorn + Mina p-piller ger mig hyseriska humörssvängningar...

Resuterar i att jag ikväll känner mig utelämnad till mörkret och vågar inte gå och lägga mig.
Ibland känns även den bästes liv som en fattig mans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0