Ledig dag

Idag har ettorna på Risbergska aktivitetsdag vilket innebär en deldag med galenskaper som elevrådet annordnar. Det delas ut priser för alla möjliga saker och alla elever springer omkring på stan på jakt efter alla de saker som de får i uppdrag att hämta. Det kan vara allt ifrån en soptunna till en mormor på 80+! En rolig grej är också utklädnadstävlingen som pågår hela dagen. Förra året, då vi var ettor tog vi hem segern storslaget med temat 101 Dalmatiner. Vi var prickiga hela högen och hade det himla roligt!

hursomhelst.. 2orna och 3orna är menade spendera dagen på universitet och lyssna på föresläsningar av alla de slag men för min del betydde detta en dag hemma i all trevnad. Vaknade bredvid K och efter en långpromenad med Hälga Hund så gjorde vi iordning en ordentlig frukost. Sen blev det dusch och lite plugg innan det övergick till kaninletande istället. Vi har nämligen fått för oss att skaffa kanin! Och det finns många sorter att välja mellan kan jag lova, allt ifrån hemeliner till belgiska jättar och angora. Hahah
Här kommer några smakprov ;)

                  


Vilken tror du skulle passa oss bäst?

Kommentarer
Postat av: Malin syster

Köp den dära bomullstussen!! Eller hunden till vänster om den. Nej, jag tycker fan bomullen. Det är ju alla tiders. Du kan ha den till allt...

2008-03-05 @ 20:02:08
Postat av: Sara

ja eller hur! Smidig som fasen och passa till allt jag har! Slår till på stört! Ska hälsa Stoffe!

2008-03-05 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0