Morgonkvist

God morgon!
Jag skrattade lite för mig själv igår kväll när jag såg hur många som tyckt till om min headerbild. Vissa tyckte att jag såg för sammanbiten ut och hellre skulle spegla mitt rätta jag, dvs, glad och sprallig medans andra tyckte att den var fin och på en konstigt sätt var både snygg och sexig, på samma gång som den var söt och gullig. Hahah, det är roligt att ni tycker till om saken, när jag har tid ska jag rota lite bland fler gamla bilder och se vad som finns :)

Igår var en mysig dag, vi åkte en buss på 50 pers från skolan, Rudbeck och Universitetet upp till Sälen för en heldag i snön. Men trots att solen sken, skidorna gled som de skulle och dagen inte kunde ha varit finare saknade jag K himla mycket. Det togs en hel del bilder som några av dem snart kommer upp här hoppas jag, resten hamnar på bilddagboken!

Nu måste jag avsluta det här och kila till bussen, idag blev en oplanerad sovmorgon då jag var helt slutkörd från gårdagen och omedvetet stängde av väckarklockan.. "ops!, ibland har man "otur" ;)

Ciaaoo
S

Kommentarer
Postat av: Malin syster

SÖT bild! :)

2008-03-05 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0