Småstjärnorna och en randig påskhare

Skärtorsdagen idag, mamma och jag lekte maskerad efter att huset var lite halvt färdigstädat. Vi klädde ut mig till påskhare, hittade en randig sparkdräkt i big size som vi garvade åt och drog över resten av den dåvarande out-fiten. Dessutom var det småstjärnorna ute i Born och mamma kom med ideén att ta med påskharen till skolan. Vilket vi gjorde.

Det blev succé.

Jag fick dock springa som en dåre när ett trettiotal ungar gapandes och skrikandes jagade ut den stackars gamle haren på åkern. Benen de bar kan jag lova, och fort gick det!  Här kommer lite bilden, resten hittar ni på primawera.bilddagboken.se

Enjoy

 

image41




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0