tre dagar kvar med en förkylning..

Tre dagar. Tisdag, Onsdag och Torsdag. På Fredag smäller det, då är det långfredagen, den 21 mars och jag blir vuxen, myndig och mycket mogen. Tanken är att vi ska härja på Klaras men nu har jag fått en förkylning som hänger mig i hasorna och vägrar ge sig. Vore det inte typiskt att ligga nerbäddad i sängen hela helgen? Suck.
Men jag jobbar på det, kämpar med te, halstabletter, glass och film. Förkylningen ska bort!

Tittade på byxor på Carling igår, och i fredags.. Jag tittade faktiskt på dem dagen innan det oxå.. det är ett  par  jättefina jeans för 900 pix jag vill ha. Önskade mig dem till födelsedagen men efter lite smygande och rotande i Carlings försäjningspärmar kom vi fram till att min mor inte köpt dem. Till råga på allt går mitt hår på 500 rikstaler så ´jag kan inte köpa dem själv heller.. det är då förjävligt. Jag får gå byxlös i vår helt enkelt...

Eller hoppas på ett mirakel.
Ciaoo!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0