Femtio par klackar i taket!

Dagens, så även gårdagens hetaste samtalsämne är kvällens kommande bravader. Första stoppet görs på Habesha, en etiopisk restaurang där vi ska käka middag och ev.förtära en och annan diverse drycker. Vi är 40 pers som planerar att infinna oss där, övriga 10 ska till en Italiensk restaurang. När kväller lider fortsätter festligheterna på Casablanca, ett discotek som tydligen ska vara värt en och annan droppe svett.

Efter en kopp kaffe, åtaliga samtal om kläder, skor, musikvalet medan vi tillsammans taggar uppe hos mig och Emma (Vi Örebroare har som ett eget litet hus, tidigare lärarrum som passar utmärkt för trevliga sammankomster!) är min nervositet/förväntat på max! Ni som känner mig vet att känslan är densamma hos mig. Koffeinet ångrar jag eftersom hela jag nu skakar och känner mig sjuk. Men med mängder vatten och tid så vet jag att det går över. No more cofee tonigt, ett som är säkert!

Wellwell, förväntan ligger över hela internatet, sex timmar kvar.
Sen kör vi så det ryker!
Swedish school is out da house! 

 
Du är så jäkla bra boo, så förbannat älskad och jag saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh fy vad roligt! <3

Ta det lugnt bara Sara vakta drinkarna och tänk på vad du dricker :)

2008-09-12 @ 11:55:17
URL: http://martinadanielsson.blogg.se/
Postat av: Evylyn

Se ovanstående kommentar från Martina ^^

2008-09-12 @ 15:11:05
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Moa L

se ovanstående kommentarer av evelyn och martina:P

2008-09-13 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0