Kommentarer

Martina:

Dan innan julafton!!!! :O Bara två julaftonar kvar.. oh my!
Eller hur, skrämmande tanke, bäst att passa på att önska sig förnödligheter!

Syster
Vilken folkslag är det?
Jag skulle resa omkring varannan månad och uppleva andra ställen, överallt på hela jorden. Och vara hemma med familj och vänner varannan månad.
Jag skulle absolut inte ta livet av mig dagen innan, det vore ju ballt att uppleva undergången. (de där sekunderna innan man då dör eller hur nu folk tror att det ska gå till?)
Undra vad de gör, som är övertygade om att det bara är fyra år kvar...
Puss på dig.
Det är Mayaindianerna som har den teorin och menar på jordens undergång 2012. Haha, ja det är en väldigt intressant fråga vad de som är övertygade gör. Säkert förberedelser för vidare liv, de som drack ur den där giftbägaren trodde att de skulle bli hämtade av tymdvarelder och fortsätta leva på en annan planet.

Josephine

Haha, då skulle jag börja leva lite mer som du Sara! Verkligen göra ALLT spontant och helst allt på en gång. Miss you!
Hahaha, gullunge! :) Det kan du göra ändå! <3

Moa L

MEN FY! nu fick jag panik!
Jag vet, tanken är inte den roligaste. Men det blir ju inte bättre av att oroa sig. Nog bäst att bara leva <3

Evylyn

Det första jag skulle göra var att åka ner och hämta hem dig, låsa in dig i ett skyddsrum och stå med k-pist utanför och skydda dig. Sen då och då skulle jag ta mig en kopp kaffe för att inte somna. Förmodligen. ;D
Men älskling! Ska det vá ett skyddrum så ska det vara ett med oss båda två i! <3


Kommer precis upp från lunchen.. det var ett kött som var väldigt gott. Men när grabbarna började härja om att det var hund knöt det sig i magen på mig, kan man verkligen äta vildhund på samma sätt som vi käkar älg i sverige.. bara sådär, utan att ens förvarna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0