Prosit!

Efter en, vad som kändes som långkväll, (verkligheten talar om 3 timmar) på Village Market är jag fullkomligt slut! Tanken var att vi skulle åka hem vid 23.00.

Vid 21.00 styrde jag upp det hela och 50% av oss åkte hem tidigare och åt mackor.  Nu sitter jag här, besviken på att tajmingen på msn är lika med noll, när internet nu äntligen fungerar. Det har varit kaos i flera dagar nu. Kämpar med att hålla ögonen uppe, man vet ju aldrig, förr eller senare kanske det plingar till och ett välbekant namn loggar in.. men nu orkar jag nog inte sitta här längre, nysninngar börjar komma oxå, det är nog pga. tröttheten.

kan man ju alltid intala sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0